Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Wieści ze spółki. Zasłyszane informacje.

Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: zloty » czwartek 27 wrz 2012, 11:22

Myślę ze warto ustalić co ma się znaleźć, kiedy i gdzie wyslać zgloszenie wierzytelności ws Amber Gold

Ogloszenie w monitorze gospodarczym pojawiło się 25.09 i od tego mometu mamy 3 miesiace na przesłanie listem poleconym dokumenty na adres sądu w gdańsku

Dokładny adres sądy i wzór zgloszenia werzytelności jest tutaj:
http://www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl/srgdapn2/

Mam kilka pytań:
1. czy ktoś już to wypełnial i mogłby wstawic prawidlowy wypełniony wzor zgłoszenia wierzytelności?
i najwazniejsze co do naliczanych odsetek, np: moja lokata skonczyal sie 12.08, wiec wymagalna staje się kwota lokaty + kwota naliczonych odsetek do 12.08 zgodnych z umowa + jeszcze odsetki za zwlokę liczone do dnia ogloszenia upadlosc czyli do 24.09???? czy te odsetki naliczane od 12.08 do 24.09 sam mam sobie wyliczyc przyjmujac odsetki ustaowowe?


2. W zalacznikach maja sie znalezc dokumenty potwierdzajace wierzytelnośc, czy to ma być tylko umowa z amber gold i potwierdzeie przelewu, czy jeszcze ma być certyfikat i warunki depozytu?
3. Podobno wszystko trzeba złozyć w dwoch kopiach, czyli rozumiem, ze w kopercie musi być
2x wzor zgloszenia wierzytelności
2x potwierdzenie przelewu na konto AG
2x umowa depozytu

4. Ostatnie pytanie, czy to ma być oryginał umowy i jej kopia jako drugi egzemplarz? czy to moga być dwie kopie umowy obydwie potwierdzone przez notariusza, wtedy orginał pozostal by u nas, czy tez ma byc to kopia potwierdzona przez notariusza, a druga niepotwierdzona (taka opcje uslyszalem dzwoiac do sądu w gdańsku)
zloty
 
Posty: 23
Rejestracja: czwartek 02 sie 2012, 09:36

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: perry » czwartek 27 wrz 2012, 12:32

dzwoniłam do sądu w gdańsku i tam powiedziano mi, że jeden egzemnlarz ma być w oryginale bądź odpis notariusza , drugi egzemplarz może być kopią.
perry
 
Posty: 19
Rejestracja: wtorek 07 sie 2012, 10:43

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: zloty » czwartek 27 wrz 2012, 12:43

łal, udalo mi się dozwonć za 20 razem do tego syndyka, to chyba jest cud :)

ogolnie wyglada to tak, jesli chodzi o odsetki naliczone za zwloke w lokatach ktore sie juz skonczyly tak jak moja skonczyla sie 12.08

wtedy kwota wymagana jest kwota wplacona + nakezne wg umowy odstki do dnia 12.08 + odsetki ustaowowe, ktore kazdy sam sobie wylicza (sa w necie kalkulatory do wyliczania odsetek ustawowych za dany okres z danej kwoty) od dnia kiedy AG mial mi wyplacici srodki (lokata skonczyla mi sie 12, mieli 2 dni robocze na wyplate wiec liczą mi się te odsetki ustawowoe od dnia 15.08 do 19.09 - 20 wrzesnia zostala ogloszoa upadlosc i ten dzien sie juz nie liczy)

w miejscach gdzie sa te wszystkie oswiadczenia o zabezpeczeiach wystarzy wpisac "nie dotyczy" jesli ktos takich rzeczy nie robil

wszystko musi byc w dwoch kopiach, czyli 2x wzor zgloszenia wierzytelnosci prawidlowo wypelniony *podobno w razie bledow w wypelnieniu sad bedzie wzywal wierzyciela do poprawy, ale wszytsko musi sie zamknac w tych trzec miesiacach, wiec lepiej wyslac to wczesnie zeby zostalo trohe czasu na poprawe)
oprocz tego 2x wydrukowane z systemu potwierdzenie przelewu na konto AG
poza tym 2x umowa o depozyt i 2x certyfikat i tutaj moze by ctak:

wysylami jako jeden zestaw oryginaly i jako drugi zestaw kopie potwierdzne przez notarusza ale wtedy sami zostajemy z niczym
moze byc tak ze wysyalmi ako obydwa zestawy dwie kopie gdzie obydwie sa potwierdzoe przez notariusza czyli dwie kopie umowy dwie kopie certyfikatu wszystko z pieczecia notariusza, czyli razem trzeba notariuszowi zaplacic za 4 kartki :P

o tej opcji tora podaje sad, czyli jeden zestaw to oryginaly a drugi to zwykle kopie niepotwierdzone notarialnie syndyk nie potwierzil, powiedzial ze ma byc tak jak napisalem w opcjal powyzej czyli orygrinal + kopia od notariusza, albo dwie kopie od notariusza a oryginal mamy wtedy w domu
zloty
 
Posty: 23
Rejestracja: czwartek 02 sie 2012, 09:36

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: zdzich100 » czwartek 27 wrz 2012, 16:06

do ku...wy nędzy,przecie ORYGINAłY ,które wysyłał AMBER GOLD do każdego to u siebie
zostawiał kopię ,i myślę że syndyk to może odszukać, i porównać z naszymi kopiami,które
skopiowaliśmy z naszych oryginałów ,po prostu syndyk ,powinien wziąć się do pracy ,przecież
za to bierze wynagrodzenie,to nie jest sprawa jednego wierzyciela....ale jest to sprawa
ogólnopolska ,ca 7300 osób, i ci wszyscy niejedni mający po 80 lat,dosyć że zostali oszukani
to jeszcze mają biegać po notariuszach ,aby poświadczać to co jest w dokumentach AMBER GOLD. ...chce mi się krzyczeć ,...LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ ZWARIOWAĆ .
zdzich100
 
Posty: 96
Rejestracja: czwartek 09 sie 2012, 10:03

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: Kichu27 » czwartek 27 wrz 2012, 21:13

Ja mam zaledwie 30 lat a poruszam się gorzej niż nie jeden 80 - cio latek , jestem po rozszczepie kręgosłupa i jeszcze mam biegać po prawnikach kancelariach i notariuszach ????!!!!!Trzykrotnie pisałem do premiera poprzez formularz na stronie oczywiście odzewu ani jednego do dzisiaj, czyli widać jak się mną interesuje :(
Kichu27
 
Posty: 54
Rejestracja: czwartek 13 wrz 2012, 11:18

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: Lipton » piątek 28 wrz 2012, 18:31

Kwota jaką należy wpisać pod pozycją „Wartość wierzytelności” to suma wszystkich kwot jakie Amber Gold miał zapłacić Państwu z tytułu wszystkich zawartych umów, niezależnie od tego, czy stały się one już wymagalne czy też jeszcze nie. prawda czy fałsz?
czy może kwota jaka powinienem wpisać w przypadku gdy mój depozyt kończy się np. w lutym 2013r(roczny) to odsetki należne za okres od rozpoczęcia trwania umowy do dnia upadłości tj 19.09 ? o żadnych ustawowych nie mówimy bo niby od czego miały by być..
Lipton
 
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 17 wrz 2012, 16:56

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: mamusia » piątek 28 wrz 2012, 19:08

z dniem ogłoszenia upadłości wszystkie należności stają się wymagalne. Co to znaczy, otóż to że np komus lokata kończy się 20 pazdziernika to kwota ktora była okreslona w umowie do końca jej trwania jest wierzytelnościa, należy się w całości. Nic się nie potraca no i oczywiscie nie wystapia zadne odsetki. Jeszcze raz kwota ktora byla zawarta w umowie na koniec okresu tj wierzytelność
mamusia
 
Posty: 27
Rejestracja: niedziela 29 lip 2012, 12:13

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: Lipton » piątek 28 wrz 2012, 19:35

to można powiedzieć, że z tego złego najlepiej maja ci co mieli lokaty.. na długi okres... np. 5lat...
Lipton
 
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 17 wrz 2012, 16:56

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: mamusia » piątek 28 wrz 2012, 19:37

co z tego i tak kasy nie ma
ja chciałabym tylko zwrot tego co wplacilam juz o zadnych odsetkach nie marzę
mamusia
 
Posty: 27
Rejestracja: niedziela 29 lip 2012, 12:13

Re: Zgłoszenie wierzytelności do syndyka

Postautor: Lipton » piątek 28 wrz 2012, 20:05

to tak jak większość... a sprawa będzie się ciągnęła latami i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie z tego... i jaki pozew...
Lipton
 
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 17 wrz 2012, 16:56

Następna

Wróć do Najnowsze wiadomości o Amber Gold

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron