Oficjalny komunikat Amber Gold

Wieści ze spółki. Zasłyszane informacje.

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: Jolka » piątek 27 lip 2012, 13:46

Jolka
 
Posty: 15
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 13:24

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: iwona38 » piątek 27 lip 2012, 14:01

do Emilka88
to nie ja,na innym forum jestem Juzia a tak naprawde to mam na imię właśnie Iwona.jak masz jakieś nowe wieści to możesz mi też napisać.też mam tam sporo kasy i się martwię
iwona38
 
Posty: 12
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 11:00

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: Jolka » piątek 27 lip 2012, 14:38

Jolka
 
Posty: 15
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 13:24

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: Krzysiek » piątek 27 lip 2012, 15:08

Nadzieja pisze:
> Zamieścili na stronie komunikat :
>
>
> http://www.ambergold.com.pl/pl/nowosci/ ... n_klientow
>
> Czy to możliwe, że problem dotyczy niewielu klientów ? Kontaktowaliście się
> z nimi ?

Czy komukolwiek udało się dodzwonić pod podany numer telefonu bądź otrzymał odpowiedź na maila?
Krzysiek
 
Posty: 43
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 11:49

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: smurfi77 » piątek 27 lip 2012, 15:17

Krzysiek pisze:
> Nadzieja pisze:
> > Zamieścili na stronie komunikat :
> >
> >
> >
> http://www.ambergold.com.pl/pl/nowosci/ ... n_klientow
> >
> > Czy to możliwe, że problem dotyczy niewielu klientów ? Kontaktowaliście się
> > z nimi ?
>
> Czy komukolwiek udało się dodzwonić pod podany numer telefonu bądź otrzymał odpowiedź
> na maila?

Niestety nie, dzwonie od 5 godzin i nic. Sygnal wolny i nikt nie odbiera lub zajety. Na infolinii juz dzis nic nie mowia, tylko odsyłaja pod ten nr.
smurfi77
 
Posty: 27
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 12:16

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: Baisa » piątek 27 lip 2012, 15:23

Numer jest caly czas zajety czy ktos sie tam dzisiaj dodzwonil!?
Baisa
 
Posty: 56
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 11:09

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: kamil84 » piątek 27 lip 2012, 16:36

Pzred chwila rozmaiwalem telefonciznie z osoba ktora sie dodzwonila, napisze jej by tu sie troche udzieliła i powiem wam co i jak.
kamil84
 
Posty: 330
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 10:21

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: Krzysiek » piątek 27 lip 2012, 17:23

Nowy rachunek w Banku Millenium. Teraz takie konto podają klientom do wpłaty środków.
16 1160 2202 0000 0002 2105 9345
Konto należące do PST S.A. Długie Ogrody 8-14, 80-755 Gdańsk.
Krzysiek
 
Posty: 43
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 11:49

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: beloved » piątek 27 lip 2012, 19:15

Byłam dzisiaj u nich w siedzibie w gdańsku na ul. Stągiewnej. Pojechałam do nich, bo punkt w centrum handlowym juz był nieczynny (niby z powodów technicznych) oraz nie mogłam przez długi czas sie do nich dodzwonić. Na miejscu w gdańsku pracownik uspakajał mnie, że wszystko jest dobrze. Postanowiłam więc poczekać w którą stronę sprawa się dalej potoczy. W przypadku wyciagania w popłochu pieniedzy, po pierwsze dużo mozna stacić, biorąc pod uwagę aktualną wartosć złota oraz ich prowizję to stata wyniesie ok 30%.
beloved
 
Posty: 6
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 18:34

Re: Oficjalny komunikat Amber Gold

Postautor: Robertos44 » piątek 27 lip 2012, 19:21

Szybko nie wyciągniesz pieniędzy ponieważ jest 30 dniowe wypowiedzenie umowy + 14 dni na wpłacenie pieniędzy.
Robertos44
 
Posty: 10
Rejestracja: piątek 27 lip 2012, 10:50

PoprzedniaNastępna

Wróć do Najnowsze wiadomości o Amber Gold

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron